Våren levererar

19.04.2018

Hoppas ni har saknat mina inlägg! Skoda har globalt, nationellt och lokalt levererat en enorm start på året. Men man kan inte leva på gamla meriter, nu är vi redan en bit in i kvartal 2!

Utan att skylla ifrån mig så har jag vart tröttare på kvällarna än tidigare, därför ett litet hack i loggen. Men det är positivt, för det innebär att 100% av tiden i Skoda showroom har vart aktiv! Så nu vet ni, när jag har energi kvar 23:45 en torsdag kväll då kan det 1. bero på att solen ger mig extra tillskott på energi kontot, eller 2. Jag har haft en lugnare dag. 

Massor med nya leveranser måste jag självklart tanka upp, så missa inte dem i LEVERANSER !

Man blir verkligen glad av så många väljer att köra Skoda, trots den stenhårda konkurrensen där ute! Jag kan nu avslöja att vi har en marknadsandel på hela 14% i Kiruna så här långt, det tror jag aldrig har hänt tidigare. Vi ÖKAR!

Vad händer då?! Jo vår storsäljare Skoda Fabia är stängd för nybeställning... Men oroa er inte den öppnar igen för beställning runt v.21 och då i en lite nyare kostym. 

Lite mer happenings är att Skoda i Kiruna samt hela Bilcity flyttar all sin online annonsering från blocket till Wayke, fräschare och mer påkostad bil annonserings site får man leta efter. Så in redan nu på >>>>>Bilcity´s wayke <<<<< 

Ni i Gällivare som längtar efter att få provköra det senaste från Skoda skall skriva upp 24/5 i almanackan för då kommer vi till er! 

Ha nu en härlig helg, så hör jag av mig inom kort igen!

/Anders

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång