SkodaKiruna News

24.02.2018

Ingen har väl missat att OS pågår för fullt, Sverige har mer än tio medaljer och flera av dem är av den ädlaste sort! Grattis till oss i OS!

Lite så känns det även för oss! Skoda går som tåget (Inte då som de klena tågen vi är van vid) i Kiruna och faktiskt hela Sverige! Jag tror att det beror på att bilarna är bra anpassade för vår marknad, med fyrhjulsdriften, fina kombi och SUV modeller, prisvärd parkeringsvärmare och allt annat som vi i detta kalla snörika land gillar och behöver. Men det är inte bara det, jag får ofta höra att det är trevligt att komma till oss på Skoda, sitta ner i vår lugna lounge med en kopp nymalet kaffe och bara samtala. Vårt vardagsrum är välkomnade! 

Tillbaka till medaljerna! Januari blev en succé som jag skrivit i tidigare inlägg med hjälp av er och februari ÄNNU BÄTTRE! Vi är otroligt glada att ni väljer Skoda och så tacksamma. Vi vinner guld tillsammans! Missa inte de senaste leveranserna här: LEVERANSER

Vad händer framåt, jo i början på mars är det bilsalong, Geneva motor show. Jag har haft förmånen att närvara vid salongen i både Paris och Frankfurt tidigare år, det är en fantastisk upplevelse. (Jag har skrivit lite om upplevelserna här: RESEBERÄTTELSER)

Där kommer Skoda troligt att visa det senaste och det kommande, ex Kodiaq L&K, Vision X vårt nya koncept till mini SUV och säkert massor med andra nyheter. Självklart kommer jag att hålla fullständig koll på vad som händer där nere.

Ni kan under tiden kika lite på följande bilder. 

Ha nu en riktigt härlig helg!

/Anders

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång