Kort från Karoq

27.01.2018

Jag har nu hunnit köra vår nya Karoq ett par veckor. Jag imponeras av hur smidig bilen känns och hur uppkopplad man är. Skoda har valt att lägga med Skoda Connect som standard. Jag har lekt lite med uppkopplingen, bl.a starta bränslevärmaren, se fordonsstatus, vart bilen finns osv. Helt otroligt!

Jag kommer självklart att fortsätt testa Karoq, men bor du nära en Skoda handlare skall du självklart in och be om en provkörning!

Eftersom det här är en motorblogg måste jag även kort belysa ett mycket spännande race vi besökte idag, Måns och jag.

Årliga snöslunga racet! Här konkurrerade Honda, Huskvarna, AL-KO, Toro och Yamaha om den ärofyllde segern! Yamaha tog en knapp seger före Honda. Tur för Yamaha att inte Skoda tillverkar snöslungor!

Trevlig helg!

/Anders

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång