Full fart framåt!

07.02.2018

Hejsan! 

Full fart framåt är det just nu! Vi sitter med otroligt bra kampanjer på Skoda just nu och det i kombination med att ni vill byta bil innan "bonus/malus" har resulterat i en fantastisk start på 2018, jag har jobbat med Skoda i ganska precis 73månader. Januari 2018 ligger faktiskt i top 10 bästa månad försäljningsmässigt kan jag avslöja, januari är känd som en avvaktande månad då vi bilhandlare inte får göra jätte mycket affärer. Men det var ju fram till januari 2018, då vi bröt den trenden. Här är ett STORT tack på sin plats till våra kunder som gör Skoda till vad det är!

Jag förstår att ni är nyfikna på hur mitt långtest av Karoq fortlöper, jag kan avslöja några detaljer innan ni får testet i sin helhet. När jag nu kört bilen, både inne i centralorten och på långkörning imponeras jag över hur lättkörd bilen är, den är otroligt lätt att placera på vägen och känns otroligt trygg. Ett till stort plus är ljudnivån i kupén, bilen är riktigt tyst!

280hk Superben finns såklart också för provkörning, den här bilen får ni provköra på egen risk! Några av dem som varit ute på provkörning har nu lagt order, det går liksom inte att åka runt i den här bilen utan ett leende på läpparna. Vilken motor alltså!

Trevlig kväll!

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång